هشت تن در پیوند به قتل، دزدی و حمل سلاح غیر‌قانونی بازداشت شدند

اطلاعات روز: وزارت امور داخله‌ی کشور اعلام کرد که ۸ تن ‌در پیوند به قتل، دزدی و حمل سلاح غیر‌قانونی از مناطق مختلف شهر کابل بازداشت شدند. در خبرنامه‌ی ارسالی دفتر رسانه‌های این وزارت به روز‌نامه‌ی اطلاعات روز آمده است که در پیوند به قتل، ۵ تن از مربوطات حوزه‌های پانزدهم و هفدهم امنیتی شهر کابل بازداشت شدند.

در پیوند به دزدی، یک مرد در مربوطات حوزه‌ی هفتم امنیتی شهر کابل بازداشت شده که متهم است در قضیه‌ی دزدی  موتر و اموال منزل دست دارد. وزارت داخله می‌گوید، در پیوند به حمل سلاح غیر‌قانونی، دو تن از مربوطات حوزه‌ی هشتم و ولسوالی موسهی کابل بازداشت شده‌اند.

این افراد دو قبضه تفنگچه‌ی بدون مجوز قانونی را حمل کرده‌اند. وزارت داخله اعلام کرد، پولیس کابل در یک اقدام دیگر از یک رویداد تروریستی در مربوطات ولسوالی بگرامی کابل جلوگیری کرده است. تروریستان یک حلقه ماین مقناطیسی را در مربوطات ولسوالی بگرامی کابل جاسازی کرده بودند که این ماین روز گذشته از سوی پولیس کابل کشف شده است.

وزارت داخله می‌گوید که در پیوند به این قضیه فردی بازداشت نشده، اما تحقیقات پولیس پیرامون شناسایی و بازداشت عاملان آن جریان دارد. در خبرنامه‌ی ارسالی این وزارت آمده است، پولیس کابل به گونه‌ی شبانه‌روزی مشغول مبارزه با جرایم گوناگون به هدف امن‌سازی جامعه است و در این راستا از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.