ولایت بادغیس

«شلیک اشتباهی گلوله» در مرکز بادغیس جان یک دختر را گرفت

مسئولان امنیتی طالبان در ولایت بادغیس می‌گویند که در پی «شلیک اشتباهی» گلوله در شهر قلعه‌نو، مرکز این ولایت، یک دختر جان باخته است.

فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت بادغیس در خبرنامه‌ای گفته است که این رویداد بعد از ظهر امروز (شنبه، ۲۷ حوت) در منطقه‌ی «درویش محمدی» واقع در حوزه‌ی پنجم امنیتی شهر قلعه‌نو رخ داده است.

به نقل از خبرنامه، یک مرد در حال پاک‌کاری سلاح خود بوده که گلوله «اشتباهی» شلیک شده و به خواهر او اصابت کرده است.

این دختر در نخست شدیدا زخمی شده و پس از انتقال به شفاخانه ولایتی بادغیس، جان باخته است. در مورد سن او چیزی گفته نشده است.

فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت بادغیس در مورد هویت مالک سلاح چیزی نگفته است، اما منابع مردمی می‌گویند که او عضو طالبان است.

در یک خبر دیگر، فرماندهی امنیه‌ی طالبان در بادغیس گفته است که یک نفر در پی تیراندازی هوایی نیروهای این گروه در شهر قلعه‌نو زخمی شده است.

در خبرنامه‌ی این فرماندهی آمده است که این رویداد بعد از ظهر امروز در مقابل کابل‌بانک در حوزه‌ی اول امنیتی شهر قلعه‌نو رخ داده است.

به نقل از خبرنامه، مشتریان بانک بر سر نوبت جنجال کرده و نیروهای طالبان برای ختم این جنجال اقدام به تیراندازی هوایی کرده‌اند که در نتیجه یک مرد زخمی و برای درمان به شفاخانه منتقل شده است.