«جبهه آزادی افغانستان» میگوید که در حملهی نیروهایش بر یک پاسگاه طالبان در مسیر شاهراه ننگرهار-کنر، سه عضو این گروه کشته و دو عضو دیگر آنان زخمی شدهاند.
این جبهه با نشر اعلامیهای گفته است که این حمله حوالی ساعت ۱۲:۲۵ دقیقهی دیشب (چهارشنبه، ۳ سرطان) در ولسوالی «شیوه» ننگرهار انجام شده است.
«جبهه آزادی افغانستان» جزئیات بیشتری در مورد این حمله و تلفات احتمالی نیروهایش در آن، ارائه نکرده است.
مسئولان محلی طالبان در ننگرهار تا کنون در مورد این حمله اظهارنظر نکردهاند.
این جبهه در روزهای اخیر از چند حملهی دیگر علیه طالبان در ولایتهای شرقی کشور نیز خبر داده است.
طالبان معمولا در مورد حملات جبهههای مخالف خود سکوت میکنند، اما سازمان ملل متحد برخی حملات این جبههها را تأیید کرده است.