اطلاعات روز

زنی با سر بریده یک کودک در خیابانی در مسکو دستگیر شد

اطلاعات روز: پولیس در شهر مسکو، پایتخت روسیه، زنی را در حالی که سر بریده شده یک کودک را حمل می‌کرد، دستگیر کرده است.
به نقل از بی‌بی‌سی، گمان می‌رود این زن که پرستار این کودک بوده که قبل از آتش زدن آپارتمان مسکونی والدین این کودک، او را کشته باشد.
دوربین‌های مداربسته این زن را در حالی که حجاب دارد و سر بریده‌ شده یک کودک را در دست دارد، در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های مترو نشان داده است.
پولیس پس از دستگیری این زن او را به یک مرکز بیماری‌های روانی تحویل داده است. کمیته تحقیق مسکو در بیانیه‌ای گفته است قرار است در این مرکز درباره این زن تحقیق شود. در این بیانیه هم‌چنین گفته شده که پس از کشف بقایای جسد یک کودک حدوداً سه یا چهار ساله در آپارتمانی در شمال غرب مسکو تحقیقات جنایی در این باره آغاز شده است.
گفته شده که آثار ضرب و جرح شدید بر بدن این کودک دیده شده است.
در بخش دیگری از بیانیه کمیته تحقیق مسکو آمده: «براساس تحقیقات اولیه، پرستار این کودک که شهروند یکی از کشورهای آسیای میانه است، در این آپارتمان در انتظار والدین و فرزند بزرگ‌تر خانواده بوده، اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست بعداً این کودک را به قتل رسانده، آپارتمان را آتش زده و از محل خارج می‌شود.»
یکی از سایت‌های خبری روسیه که اخبار مربوط به جرم و جنایت را پوشش می‌دهد، گفته است که قربانی یک طفل دختر بوده است.
به گفته‌ی این وب‌سایت، یکی از مأموران پولیس در بیرون ایستگاه مترو از این زن می‌خواهد تا مدارک شناسایی‌اش را نشان دهد، پس از آن این زن در حالی که فریاد می‌زده که خود را منفجر می‌کند، سر کودک را از کیفش بیرون می‌آورد.
در این سایت هم‌چنین گفته شده که در پی دستگیری این زن، اثری از مواد منفجره دیده نشده است.
تصاویر ویدئویی که از این زن در انترنت گذاشته شده، ظاهراً مظنون را در بیرون ایستگاه مترو نشان می‌دهد که فریاد می‌زند «الله اکبر.»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *