تهدیات امنیتی،مانع کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی درهرات شد

اطلاعات روز: مسئولان اداره‌ی مبارزه با حوادث طبیعی زون غرب کشور می‌گویند، برای خانوادهای آسیب‌پذیر از رویدادهای طبیعی در سال جاری در ولایت هرات به‌زودی کمک‌رسانی صورت خواهد گرفت.
حمیدالله مبارز، رییس مبارزه با حوادث طبیعی به روزنامه‌ی اطلاعات گفت، کمک‌های این اداره بعد از تکمیل سروی از سوی این اداره به‌زودی در اختیار افراد آسیب‌پذیر قرار خواهد گرفت.
آقای مبارز گفت تهدیدات امنیتی در برخی از ولسوالی‌های ولایت هرات مانع کمک‌رسانی به‌موقع به افراد آسیب‌پذیر دراین ولسوالی‌ها می‌باشد.
رییس اداره‌ی مبارزه با حوادث طبیعی زون غرب کشور گفت، تهدیدات امنیتی در ولسوالی‌های ناامن هرات به ویژه شیندند، گلران و غوریان روند کمک رسانی به افراد آسیب‌پذیر در این ولسوالی‌ها را به مشکل مواجه کرده است.
با این حال، مسئولان امنیتی ولایت هرات از تآ مین امنیت در ولسوالی های مذکور خبر می‌دهند.
نورخان نیکزاد سرپرست بخش مطبوعاتی فرماندهی پولیس هرات در گفت‌وگو با روزنامه‌ی اطلاعات ضمن تایید تهدیدات در ولسوالی‌های مذکور، می‌گوید به هیچ گروهی اجازه‌ی دخالت به کارهای کارمندان اداره‌ی مبارزه با حوادث طبیعی را نخواهد داد.
در آغاز سال جاری، ولایت هرات شاهد ریزش باران‌های شدید بود و به همین سبب شماری از شهروندان این ولایت به‌خاطر سیلاب در شهر و ولسوالی‌ها آسیب دیدند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *