ARG

طاهر شاران و فهیم هاشمی به‌زودی به‌حیث نامزد وزیران «انرژی و آب» و مخابرات معرفی می‌شوند

اطلاعات روز: یک منبع رسمی در ارگ ریاست‌جمهوری تأیید می‌کند که شهزاد گل آریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و محمد گل خُلمی، سرپرست وزارت انرژی و آب از وظایف‌شان برکنار شده‌اند.

این منبع معتبر امروز (جمعه، 3 جوزا) به روزنامه اطلاعات روز گفت که به‌زودی طاهر شاران، به‌حیث نامزد وزیر وزارت انرژی و آب و فهیم هاشمی، به‌حیث نامزد وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از سوی ریاست‌جمهوری پیشنهاد و به مجلس نمایندگان معرفی می‌شوند.

در همین حال منابع نزدیک به آقای شاران و آقای هاشمی نیز به روزنامه اطلاعات روز تأیید می‌کنند که آنان به‌زودی از سوی ریاست‌جمهوری به‌حیث نامزد وزیران وزارت‌های انرژی و آب و مخابرات و تکنالوژی معلوماتی معرفی خواهند شد.

این در حالی است که روز پنج‌شنبه (2 جوزا) تکت انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی به رهبری عبدالله عبدالله، رییس اجرایی کشور بر توقف عزل و نصب مأموران عالی رتبه و میان رتبه‌ی دولتی تأکید کرده بود.

این تکت انتخاباتی با اشاره به توافق نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری روی ایجاد اصولی که از سوءاستفاده از منابع و امکانات دولتی جلوگیری کند، همچنان گفته بود: «در غیاب چنین توافقی کارهای حکومت در بخش عزل و نصب مأموران عالی رتبه و میان رتبه‌ی دولتی به‌صورت عادی ادامه یافت، در حالی‌که قاعدتاَ باید از لحظه‌ی ثبت‌نام نامزدان ریاست جمهوری در بخش‌های مختلف، از جمله عزل و نصب‌ها و استفاده از امکانات دولتی تحت عناوین مختلف، محدودیت‌ اعمال می‌گردید.»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *