کاروان صلح‌خواهان هلمندی دور تازه‌ی سفرهایش را آغاز کرد

اطلاعات روز: کاروان صلح‌خواهان هلمندی دور تازه‌ی سفرهایش را زیر نام «از هلمند تا هلمند» به هدف برقراری آتش‌بس و صلح و ختم جنگ در کشور آغاز کرده‌ است.

بسم‌الله وطن‌دوست، سخن‌گوی این کاروان صلح‌خواهی به روزنامه اطلاعات روز گفت که این دور سفرها امروز (یک‌شنبه، 17 قوس) از ولایت هلمند آغاز شده است. به گفته‌ی او، اعضای این کاروان در این دور سفرهای‌شان توسط موتر به تمامی ولایات افغانستان سفر می‌کنند.

آقای وطن‌دوست افزود که آنان از هلمند به ولایت غور می‌روند و پس از آن به ولایت‌های بادغیس، هرات، نیمروز، و ولایت‌های جنوبی، شرقی، مرکزی و شمالی کشور سفر خواهند کرد.

کاروان صلح‌خواهان هلمندی پس از وقوع یک حمله‌ی انتحاری بر یک برنامه‌ی تجلیل از جشن نوروز در سال ۱۳۹۷ در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند شکل گرفت و سپس اعضای آن به هدف برقراری آتش‌بس و صلح و ختم جنگ در کشور در بیش از ۲5 ولایت کشور با پای پیاده سفر کردند.

اعضای این کاروان در جریان این سفرهای‌شان به مراکز عمده‌ی گروه طالبان رفته و گردهمایی‌های اعتراضی به راه انداختند. همچنان این افراد در پیش روی نهادهای دولتی و نمایندگی‌های نهادها و کشورهای خارجی در کشور برای استقرار صلح و ختم جنگ گردهمایی کردند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *