افراد مسلح تجهیزات خبرنگاران اطلاعات روز را در جریان تصویربرداری دزدیدند

اطلاعات روز: حوالی ساعت دو پس از چاشت امروز (چهارشنبه، 23 دلو) دزدان مسلح در کارته سخی، از مربوطات حوزه‌ی سوم پولیس کابل مبایل‌ها و کمره‌ی تصویربرداری دو خبرنگار روزنامه اطلاعات روز را از جریان تصویربرداری با خود بردند.

یاسین یاوری و سکینه امیری دو خبرنگار روزنامه اطلاعات روز برای تهیه گزارشی در مورد زهره ایوبی، اولین وکیل گذر زن به کارته سخی رفته بودند که دزدان مسلح آنان را نخست با تفنگچه تهدید و سپس کمره‌ی تصویربرداری و مبایل‌های آنان را دزدیدند.

یاسین یاوری در مورد چگونگی این رویداد گفت: «در جریان تصویربرداری در مقابل خانه‌ی خانم ایوبی بودیم که دو فرد مسلح آمدند. مبایل همکارم را گرفتند و سپس تفنگچه را به شقیقه‌ام و سپس به زانویم گرفتند. مبایلم را از جیبم بیرون کردند و گفتند کمره را بده و اگر ندهی، فیر می‌کنم. در کوچه مردم بودند و در حضور آنان دزدان به زور تفنگچه، مبایل‌ها و کمره‌ی ما را بردند و هنگام فرار با پای پیاده، مردم محل را نیز تهدید می‌کردند.»

به گفته‌ی خبرنگاران اطلاعات روز، این رویداد در کوچه‌ی مشهور به کوچه‌ی نانوایی حاجی عوض در نزدیکی کوچه‌ی مسجد غزنویان در قسمت بالاکوه کارته سخی رخ داده است. پس از اطلاع‌دهی به پولیس، حوالی ساعت دوو‌نیم پولیس حوزه‌ی سوم به محل رویداد رسیده و در مورد چگونگی وقوع این رویداد معلومات گرفته است. وزارت امور داخله و فرماندهی پولیس کابل به اطلاعات روز می‌گویند که این رویداد را پیگیری می‌کنند.

دیدگاه‌های شما
  1. دزدان کابل از طرف وزارت داخله جدی گرفته نمی شود. بارها از دزدان مسلح در شهر کابل شکایت شده است ولی تا هنوز به روال گذشته این وضعیت ادامه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *