دست‌گیری 7 تن از تروریستان خارجی و داخلی در بلخ

اطلاعات روز: پولیس ولایت بلخ با همکاری سایر ارگان‌های امنیتی عملیات وسیعی را برای پاک‌سازی 4 ولسوالی ناامن این ولایت از وجود تروریستان آغاز نموده است که تا کنون 7 تروریست توسط آنان دست‌گیر شده که هویت 4 نفر از آنان تا هنوز مشخص نشده است.

به نقل از خبرگزاری جمهور،  دیروز شنبه، 18 میزان، عبدالرزاق قادری، آمر امینت فرماندهی پولیس ولایت بلخ گفته که آنان عملیات مشترکی را به هدف پاک‌سازی و دست‌گیری دهشت‌افگنان در ولسوالی‌های چاربولک، دولت آباد، شورتپه و نهرشاهی آغاز کرده و تاکنون موفق به دست‌گیری 7 تن از تروریستان شده‌اند که هویت 4 تن از آن‌ها نامشخص است، زیرا به هیچ یک از زبان‌های ملی و محلی افغانستان آشنایی ندارند.

در همین حال آقای قادری افزوده که سه تن از ماین‎گذاران ماهر طالبان در هنگام جاسازی ماین خود شان در ولسوالی شورتپه ولایت بلخ  به قتل رسیده است.

آقای قادری به شهروندان بلخ اطمینان داد که بدون هراس به زندگی شان ادامه دهند، زیرا طالبان توانایی نبرد رویاروی با آنان را ندارد و امنیت این ولایت به‌صورت کامل تأمین است.

ولایت بلخ به حیث مرکز ولایت‎های شمال، از اهمیت فوق‎العاده برای دولت برخوردار است و ناامنی در این ولایت تمام ولایت‎های شمال و شمال شرق را ناامن خواهد ساخت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *