52 تروریست در عملیات‌های نظامی کشته شدند

اطلاعات روز: وزارت دافاع اعلام کرده است که در جریان عملیات تهاجمی نیروهای امنیتی در نقاط مختلف کشور، 52 دهشت‌افگن به‌شمول دو تن از فرماندهان محلی طالبان کشته، هفت تن به‌شمول یک فرمانده دیگر زخمی و دو تن بازداشت شده‌اند.
وزارت دفاع ملی امروز (دوشنبه، هشتم حمل) در خبرنامه‌یی نوشته است که این عملیات‌ها در 24 ساعت گذشته در ولایت‌های، کاپیسا، لوگر، پکتیکا، غزنی، قندهار، ارزگان، هرات، فراه، فاریاب، قندوز و هلمند راه اندازی شده است.
براساس این خبرنامه، در ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند 21 دهشت‌افگن به‌شمول دو تن از فرماندهان محلی طالبان به‌نام‌های ملا توریالی و ملا احمد کشته و دو تن زخمی شده‌اند. در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان 19 دهشت‌افگن کشته و یک تن از فرماندهان محلی طالبان به‌نام میر احمد زخمی شده است. در مربوطات ولسوالی اندر ولایت غزنی هشت دهشت‌افگن کشته و سه تن دیگر زخمی شده‌اند.
خبرنامه افزوده که همچنان در نتیجه‌ی این عملیات‌ها در مربوطات ولسوالی چرخ ولایت لوگر یک دهشت‌افگن کشته و دو تن بازداشت شده‌اند. در مربوطات ولسوالی میوند ولایت قندهار نیز سه دهشت‎افگن کشته و یک تن دیگر زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع در مورد تلفات نیروهای امنیتی در جریان این عملیات‌ها چیزی نگفته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *