مسلمیار:کمک کننده‌گان حمله احتمالی بر شورای ملی عضو پارلمان نیست

اطلاعات روز: رییس‌مجلس سنا می‌گوید کسانی که قصد همکاری برای انجام حمله احتمالی بر پارلمان را دارند سناتور یا وکیل نه بلکه دو کارمند بلند رتبه‌ی شورای ملی است.
فضل هادی مسلمیار، رییس‌‌مجلس سنا در نشست امروز(سه شنبه، 30جوزا) این مجلس گفت که تسهیل کننده‌های حمله انتحاری بر شورای ملی سناتور یا وکیل نیست بلکه دو تن از کارمندان بلند رتبه‌ی دبیر خانه‌ی هردو مجلس متهم به این قضیه هستند.
او افزود که در اول ماه جوزا دو مکتوبی هشدار دهنده از سوی فرماندهی  زون آسمایی به دبیرخانه دو مجلس فرستاده شده است که این ماموران با شبکه حقانی در تماس تلفنی اند و قصد انجام یک حمله را بالای شورای ملی دارند.
آقای مسلمیار تاکید کرد که این دو فرد از  اعتماد بالایی برخوردار هستند که حتا موترهای آنان هنگام ورود به صحن شورای ملی تلاشی نمی‌شود.
او گفت  با آنکه در مکتوب فرماندهی زون آسمایی، مشخصات این افراد ذکر نشده اما او شخصآ در مورد این دو متهم معلومات دریافت کرده و عمل‌کرد آنها را زیر نظر دارد.
آقای مسلمیار افزود که در  پاسخ به مکتوب فرماندهی  زون آسمایی جداً از نهادهای مربوطه خواسته است که اگر اسناد دارند در مورد بازداشت و بازجویی افراد متهم اقدام کنند.
او خاطر نشان کرد که امروز نیز هیات اداری دو مجلس در این مورد نشستی دارند و در مورد چگونگی برخورد با این موضوع، تصمیم گرفته خواهد شد.
این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که نیلوفر ابراهیمی یک عضو مجلس نمایندگان روز گذشته گفت که اطلاعاتی وجود دارد که یک سناتور و یک وکیل قصد انتقال حمله کننده‌های انتحاری را بر شورای ملی دارند.
خانم ابراهیمی از هیات اداری مجلس خواست که این موضوع را روشن سازد.
عبدالروف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان ضمن این که گفت به دبیرخانه مجلس نیز گزارش‌های در این مورد رسیده، اما از گرفتن نام کسی خودداری کرد .
وی تاکید کرد که خودش و هیأت اداری در حال بررسی این موضوع است.
قابل ذکر است که دو سال قبل دو مهاجم انتحاری در جریان نشست عمومی مجلس نمایندگان حمله کرده بودند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *