سه تن از عاملان تجاوز برچند اشتراک کننده عروسی، بازداشت شدند

اطلاعات روز: سه تن از اعضای گروه مسلح که چندی پیش در ولسوالی پغمان ولایت کابل برچند اشتراک کننده یک عروسی تجاوز جنسی کرده بودند، بازاشت شدند. جنرال ظاهر ظاهر، فرمانده پولیس کابل دیروز در یک نشست خبری در کابل گفت، افراد بازداشته شده از جمله جنایت‌کاران حرفه‌ای‌اند و درگذشته نیز سابقه‌ی جرمی داشته‌‌اند.

او افزود، این افراد به جرم شان اعترف کرده و تحقیقات بیش‌تر برای بازداشت سایر همکارانش جریان دارد. ظاهر وعده داد، فرماندهی پولیس کابل به زودترین وقت، سایر اعضای این گروه جنایت‌کار را نیز بازداشت خواهد کرد.  او افزود، سردسته این باند جنایت‌کار در جمع افراد بازداشت شده است و رییس جمهور باید این افراد را به اشد مجازات محکوم کند.

با این حال، سردسته این باند جنایت‌کار، هدف از این اقدام ننگین خود را انگیزه‌ی مالی خوانده است. او که اکنون در بازداشت پولیس به سر می‌برد، دیروز به خبرنگاران گف: «ما از پول زیادی یک اشتراک کننده عروسی اطلاع یافته بودیم و قصد داشتیم آن را پیدا کنیم، اما موفق به شناسایی و دستگیری آن شخص نشدیم که بعدا دست به اقدام جنسی بر زنان زدیم.»

سر دسته این گروه به همراه چند تن از مردان مسلح به تاریخ 31 اسد سال روان، موترهای اشتراک کنندگان یک عروسی را در پغمان کابل متوقف و بعد از لت‌و‌کوب سرنشینان این موترها، بر 4 زن یکی از موترها تجاوز جسنی و نیز زیورات و پول‌های‌شان را با خود بردند. به دنبال آن، حامد کرزی این عمل را به شدت تقبیح کرد و برای بررسی همه‌جانبه این حادثه هیأتی را موظف نمود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *