قتل یک افسر پیشین پولیس در بدخشان

یک افسر پیشین پولیس در بدخشان کُشته شد

منابع محلی در ولایت بدخشان می‌گویند که طالبان در ولسوالی بهارک این ولایت، نصیر احمد، افسر پیشین پولیس را به اتهام ارتباط با «جبهه مقاومت» به قتل رسانده‌اند.

یک منبع به روزنامه اطلاعات روز گفت که طالبان شب گذشته (جمعه، ۲۰ جوزا)  نصیر احمد را از خانه‌اش بیرون کرده و با ضرب چاقو به قتل رسانده‌اند.

به گفته‌ی منبع، نصیر احمد افسر پیشین مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس بدخشان بود و پس از سقوط دولت به‌دست طالبان، خانه‌نشین شده بود.

همزمان یک منبع دیگر می‌گوید که این نظامی پیشین توسط فردی دیگر به‌دلیل دشمنی شخصی به قتل رسیده است.

مسئولان محلی طالبان در بدخشان تاکنون درباره‌ی قتل این نظامی پیشین چیزی نگفته‌اند.

پیش از این موارد قتل و بازداشت نظامیان پیشین توسط طالبان در برخی از ولایت‌ها، از جمله بدخشان وجود داشت.

به گفته‌ی منابع، در حال حاضر چندین منسوب نظامی، به‌شمول سخن‌گوی پیشین فرماندهی پولیس بدخشان در بند طالبان هستند و از سرنوشت‌شان خبری نیست.

دیدگاه‌های شما
  1. این افسر پولیس پسر کاکایم بود و با کسی خصومت و یا دشمنی شخصی نداشت، قاتل یک جوان اوباش و عضو گروه طالبان بود که از چندی در تلاش بود تا پدر و یا برادرانم را ترور کند که بدبختانه نصیر احمد جان شکار وی گردید، در جامعه چون بدخشان هستند اشخاص حسود و کهنه فکری که تابع فکر طالبانی شده اند و در کمین نخبه گان آن منطقه شب و روزشان را می‌گذرانند تا همچو فرصت را مهیا کنند و نخبه گان را به تیغ حسادت بکشند، قاتل چندی سلاح طالب را حمل می‌کرد و در چند روز آخر توسط نظام حاکم خلع سلاح گردیده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *