طالبان 11 مرد و یک زن را در غور در ملاءعام شلاق زدند
عکس: شبکه‌های اجتماعی

طالبان ۱۱ مرد و یک زن را در غور در ملاءعام شلاق زدند

مسئولان محلی طالبان در ولایت غور اعلام کرده‌اند که ۱۲ نفر به‌شمول یک زن از سوی دیوان جزای دادگاه شهری این ولایت در ملاءعام شلاق زده شده‌اند.

دفتر رسانه‌های والی طالبان در ولایت غور در خبرنامه‌ای گفته است که این حکم روز گذشته (پنج‌شنبه، ۲۴ قوس) در شهر فیروزکوه بر افراد متهم تطبیق شده است.

طبق این خبرنامه، از میان ۱۲ نفر، دو نفر به شراب نوشی، سه نفر به فساد اخلاقی و هفت نفر دیگر به سرقت متهم بودند که پس از بررسی دوسیه‌های‌شان از سوی دادگاه شهری غور، مجرم شناخته شده و محکوم به مجازات شده‌اند.

دفتر رسانه‌های والی طالبان در ولایت غور توضیح داده است که افراد متهم به سرقت هر کدام ۳۹ ضربه شلاق، افراد متهم به شراب‌نوشی از ۲۵ تا ۳۶ ضربه شلاق و افراد متهم به فساد اخلاقی از جمله یک زن هر کدام از ۲۹ تا ۳۹ ضربه شلاق زده شده‌اند.

این درحالی است که طالبان در هفته‌های اخیر در ولایات مختلف افراد متهم به سرقت، شراب‌نوشی و فساد اخلاقی را در ملاءعام شلاق زده‌اند. این گروه یک فرد متهم به قتل را در ولایت فراه در ملاءعام تیرباران نیز کرد که با واکنش‌های گسترده مواجه شد.

طالبان چند روز پیش ۲۷ نفر از جمله دو زن را در ولایت‌های زابل و هلمند نیز به اتهام سرقت، فساد اخلاقی و… در ملاءعام شلاق زدند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *