«عملیات هدف‌مند امنیت ملی» در سه ولایت

اطلاعات روز: در «عملیات هدف‌مند امنیت ملی» در سه ولایت، دو سر‌گروه طالبان بازداشت شدند و مقدار هنگفت مهمات جنگی نیز به‌دست آمده‌اند. در خبرنامه‌ی ارسالی این ریاست به روزنامه‌ی اطلاعات روز آمده است که محمد ایوب مشهور به انصاری، ولسوال نام‌نهاد طالبان با سه تن از افرادش از ولسوالی حصارک ننگرهار بازداشت شدند.

از نزد این افراد، ۳ میل تفنگچه،۱۲۰ عدد خفه‌کن کلاشینکوف، ۲۵ قبضه بمب دستی و صدها فیر مرمی مختلف‌النوع نیز به‌دست مأموران امنیت ملی آمده‌اند. در ادامه‌ی خبرنامه آمده، مأموران امنیت ملی، آغا ولی، یک سرگروه طالبان را حین انجام فعالیت‌های تروریستی و تخریبی از ساحه‌ی خشک آبه‌ی ولسوالی نهر‌سراج هلمند بازداشت کرده‌اند.

از نزد این فرد، 3 میل کلاشینکوف، 2 میل تفنگچه‌ی خفه‌کن‌دار و  2 فیر مرمی سکر نیز به‌دست آمده است. در بخش دیگر خبرنامه آمده است که در یک اقدام دیگر، دو ‌شورشی از مربوطات چهار سرکه‌ی بغلان مرکزی حین فعالیت‌های تروریستی و انتقال اسلحه و مهمات به طالبان‌ بازداشت شده‌اند.

بر اساس این خبرنامه، یک میل کلاشینکوف، دو میل تفنگچه، سه قبضه بمب دستی، دو جوره دریشی اردوی ملی و صدها فیر مرمی سلاح‌های مختلف‌النوع نیز از نزد این افراد به‌دست آمده‌اند. در خبرنامه آمده است، با دستگیری تروریستان و کشف سلاح و مهمات فوق، از چندین حادثه‌ی دل‌خراش تروریستی در ولایت‌های ننگرهار، هلمند و بغلان جلوگیری شده است.