گرت بيل: با يک پني هم‌ به ریال مي‌آمدم

گرت‌ بيل در مراسم معارفه‌ی خود که با حضور 30 هزار هوادار در ورزش‌گاه سانتياگو‌برنابئو برگزار شد، شرکت کرد تا به طور رسمی‌ به عنوان بازي‌کن جديد ریال‌مادريد معرفي شود. گرت بيل، ستاره‌ی ولزي سرانجام با پيوستن به ریال‌مادريد به يکي از طولاني‌ترين نقل و انتقالات فوتبال که نزديک به 100 روز به طول انجاميد پايان داد.

مرد 86 ميليون پوندي ریال‌مادريد روز يک‌شنبه براي اولين‌بار در ورزش‌گاه سانتياگو برنابئو حضور يافت. فلورنتينو پرس، رييس باشگاه ریال‌مادريد در مراسم معارفه‌ی گرت بيل خطاب به اين بازي‌کن گفت: تو اکنون در يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي دنيا هستي. چالش براي تو هميشه در ریال‌مادريد وجود خواهد داشت. حتا پس از پيروزي اما هيچ‌وقت شور و شوق هواداران را فراموش نکن. بازي‌کنان بزرگ زيادي اين‌جا بازي کرده‌اند و تو اکنون به آن‌ها پيوسته‌اي. گرت بيل‌، اين‌جا ورزش‌گاه توست. اين پيراهن توست. اين‌جا زمين توست و اين‌ها هواداران تو‌اند از حالا به بعد اين‌جا خانه‌ی توست. به تيم خوش آمدي.

گرت بيل نيز پس از پيوستن به ریال‌مادريد درباره‌ی کريستيانو‌ رونالدو گفت: رونالدو بهترين بازي‌کن جهان است. او يکي از دلايل اصلي حضور من در ریال‌مادريد بود. اميدوارم که بتوانيم در کنار‌ هم‌ به قهرماني‌هاي زيادي دست يابيم. او در ریال‌مادريد ریيس است.

بيل در پاسخ به اين سوال که آيا حضور او مي‌تواند به کريستيانو رونالدو کمک کند گفت‌:‌ او به کمک من نيازي ندارد. او در حال حاضر بهترين بازي‌کن جهان است و من ‌مي‌خواهم‌ از بازي در کنار او چيزهاي زيادي ياد بگيرم. هميشه بازي‌هاي فوتبال اسپانيا را دنبال مي‌کردم و هميشه به ریال‌مادريد حس ويژه‌اي داشتم. مي‌دانم که همه‌ی بازي‌کنان ریال‌مادريد در سطح جهاني هستند و من توقع ندارم که خيلي راحت بتوانم به ترکيب ریال‌مادريد برسم. ریال‌مادريد خيلي طبيعي پيش‌نهاد خود را به باشگاه سابقم ارائه داد. من و فلورنتينو پرس مدت‌ها با يک‌ديگر صحبت‌کرديم. او اعتماد‌به‌نفس زيادي به من داد.

بازي‌کن ولزي درباره‌ی قيمت نجومی ‌خود در پيوستنش به ریال‌مادريد ادامه داد‌: قيمت ریال‌مادريد هيچ‌تأثيري در انتقال من به ریال‌مادريد نداشت. حتا با يک پني هم‌ به ریال‌مادريد مي‌آمدم‌. اين قيمت نتيجه‌ی مذاکره‌ی دو باشگاه بود و تنها فشار را روي من زياد کرده است. دوست دارم که بتوانم با ریال‌مادريد به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسم. مي‌خواهم‌ به افتخارات زيادي در ریال‌مادريد برسم.

گرت بيل درباره‌ی تأثير آندره وياش‌بوآش بر روي بازي خود گفت‌: او تأثير خوبي روي بازي من داشت‌. او سال گذشته کمک زيادي به من کرد و به همين خاطر جدايي از آن‌ها براي من تصميم سختي بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *