عبدالرزاق وحیدی بازداشت و به زندان منتقل شد

اطلاعات روز: دادستانی کل کشور اعلام کرد که عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری به سه سال زندان محکوم و امروز بازداشت شده است.

جمشید رسولی، سخن‌گوی دادستانی کل به روزنامه اطلاعات روز گفت که آقای وحیدی به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی در زمان مأموریت‌اش در وزارت مالیه متهم بود و به تاریخ دوم دلو سال گذشته از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری به گونه‌ی غیابی به سه سال زندان محکوم شده است.

آقای رسولی گفت که وحیدی امروز (دوشنبه، 19 حمل) از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان پل‌چرخی منتقل شده است.

سخن‌گوی دادستانی کل افزود که آقای وحیدی در یک قضیه‌ی دیگر نیز که ناشی از جرایم فساد اداری در زمان مأموریت‌اش در مربوطات وزارت مالیه می‌شد، روز یک‌شنبه (18 حمل) از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری به پرداخت دوازده هزار افغانی جریمه‌ی نقدی محکوم شده است.

آقای رسولی در ادامه گفت که افزون بر وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، هفت نفر دیگر از جمله رییس چاپ‌خانه‌ی صکوک، وزیر پیشین وزارت مالیه نیز به زندان محکوم شده‌اند.

گفتنی است که عبدالرزاق وحیدی پیش ازاین نیز به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی و حیف و میل عواید دولت در زمان مأموریت‌اش در وزارت مخابرات متهم شده بود. آقای وحیدی به تاریخ چهارم جدی سال گذشته‌ی خورشیدی در نشست سوم دادگاه ویژه‌ی وزیران برائت گرفت و بی‌گناه شناخته شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *