یک مرد 30 ساله در جوزجان بر خواهرش تجاوز کرد

اطلاعات روز: مقام‌های امنیتی ولایت جوزجان در شمال کشور تأیید کردند که یک مرد 30 ساله در این ولایت بر خواهرش تجاوز جسنی کرده است. عبداللطیف، آمر کشف و جرایم جنایی فرماندهی پولیس جوزجان گفته است، این رویداد شب یک‌شنبه در منطقه‌ای موسوم به «شینکوت» در مربوطات مرکز ولایت جوزجان اتفاق افتاده است.

به گفته‌ی او، در حال حاضر این دو نفر در قید مأموران پولیس اند و تحقیقات در مورد چگونگی واقعه آغاز شده است. زنی که مورد تجاوز برادرش قرار گرفته، یک طفل دارد و گفته می‌شود که چند‌سال پیش از شوهرش طلاق گرفته است. این زن شاه‌گل نام دارد. در همین حال، او گفته است که برادرش بدون رضایت او، به‌زور بالایش تجاوز کرده است.

اما برادر شاه‌گل در تحقیقات ابتدایی دادستانی در ولایت جوزجان گفته است، به خواست خواهرش دست به روابط نامشروع زده است. در همین حال، فقیر محمد جوزجانی، فرمانده‌‌ پولیس جوزجان به بخدی می‌گوید که این دو نفر به دادستانی معرفی شده‌اند.

اخیراً روابط نامشرع و تجاوز بر زنان و کودکان در شمال کشور در حال افزایش بوده است. پیش‌تر یک ملای مسجد در بغلان به جرم تجاوز بر یک دختر 11 ساله، گوش و بینی‌اش را از دست داد. هم‌چنان پیش از این واقعه، یک مرد در مزار شریف بر دو دخترش تجاوز کرد و سپس از سوی دادگاه ابتدایی این ولایت به اعدام محکوم شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *