کارمندان متقاعد دوباره تثبیت هویت می‌شوند

اطلاعات روز: همزمان با دهم دلو، روز ملی متقاعدین، وزارت مالیه‌ی کشور اعلام کرد که تمامی متقاعدین و ورثه‌ی آنها را تثبیت هویت و برای‌شان کارت جدید توزیع می‌کند.

عمر درانی، رییس عمومی خزینه تقاعد وزارت مالیه که امروز (پنج‌شنبه، 10 دلو) در یک نشست خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت صحبت می‌کرد، گفت که براساس طرزالعمل اجرای حقوق متقاعدین، زمان سه ساله تثبیت هویت متقاعدین تکمیل شده و آنان مکلف‌اند که برای تثبیت هویت مجدد مراجعه کنند.

آقای درانی در این نشست ضمن ارایه‌ی دست‌آوردهای یک ساله‌ی ریاست خزینه تقاعد، همچنان گفت که این ریاست در یک سال گذشته برای 136 هزار و 570 کارمند متقاعد معاش پرداخت کرده است.

او همچنان گفت که ریاست خزینه تقاعد در راستای بهترساختن خدمات باکیفیت برای متقاعدین، برنامه‌های لازم اصلاحی را طرح و تطبیق کرده است. به گفته‌ی او، این وزارت تصمیم دارد کسانی را که در ادارات غیردولتی و سکتور خصوصی کار می‌کنند، نیز تحت پوشش قرار دهد.

گفتنی است که در مجموع 154 هزار متقاعد نزد وزارت مالیه ثبت شده که از این میان 134 هزار و 14 نفر در مرکز و 19 هزار و 977 نفر دیگر در ولایت بیومتریک شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *