12 قرارداد به ارزش بیش از 1.3 میلیارد افغانی در کمیسیون تدارکات ملی منظور شد

اطلاعات روز: ریاست اداره امور ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای از منظوری 12 قرارداد به ارزش مجموعی حدود 1.3 میلیارد افغانی در کمیسیون تدارکات ملی خبر داده است.
خبرنامه افزوده که به روز یک‌شنبه، اول قوس، در سی‌امین جلسه هفته‌وار کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رییس جمهور غنی، ۲۱ پروژه مختلف مربوط د افغانستان بانک، ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری، برشنا شرکت، اداره حمایت از سرمایه‌گذاری، قرضه‌های کوچک برای افغانستان (MISFA) و وزارت‌های انرژی و آب، مالیه، معارف، دفاع ملی و امور داخله به‌خاطر ایجاد شفافیت و جلوگیری از فساد در قراردادها و در پروسه تدارکاتی، ارائه گردید.
به نقل از خبرنامه، کمیسیون تدارکات ملی پس از بررسی دقیق، ۱۲ قرارداد مختلف مربوط به د افغانستان بانک، ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری، برشنا شرکت و وزارت‌های انرژی و آب، مالیه، دفاع ملی و امور داخله را به ارزش مجموعی بیش یک میلیارد و سه‌صد و نه میلیون افغانی منظور نمود.
خبرنامه افزوده که در قراردادهای جدید منظور شده وزارت‌های دفاع و داخله نسبت به قراردادهای سال‌های گذشته حدود نود و نه میلیون و ششصد و پنجاه و یک هزار افغانی صرفه‌جویی صورت گرفته است.
گفتنی‌ست که کمیسیون تدارکات ملی در ۳۰ جلسه مسلسل هفته‌وار بیش از ۴۰۰ قرارداد ساختمانی، اجناس و خدماتی به ارزش مجموعی در حدود ۶۶ میلیارد افغانی را منظور نموده که طی آن‌ها بیش از نه میلیارد افغانی صرفه‌جویی صورت گرفته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *