جوانی شش عضو خانواده‌‌اش را کشت

اطلاعات روز:‌ مقام‌های محلی ولایت ارزگان تأیید کردند که یک پسر جوان شش عضو خانواده‌ی خود را در این ولایت با ضرب گلوله به قتل رسانده و دو تن دیگر را زخمی کرده است. دوست محمد نایاب، سخن‌گوی والی ارزگان روز گذشته به بخدی گفت که این رویداد به روز چهارشنبه هفته‌ی روان در مرکز این ولایت رخ داده است.

سخن‌گوی والی ارزگان این رویداد را تکان‌دهنده خواند و گفت که قربانیان این رویداد پدر، مادر، خواهر و سه برادر این پسر جوان اند. او دلیل وقوع این رویداد را خشونت‌های خانوادگی خواند و افزود، تحقیقات بیش‌تر روی چونگی این حادثه جریان دارد. نایاب گفت، پولیس به‌دنبال وقوع این حادثه به محل رفت‌ و مقتول با سلاح خود با پولیس نیز درگیر شد.

سخن‌گوی والی ارزگان گفت که مأموران پولیس پس از درگیری، این فرد را زنده بازداشت کردند. در جریان سال روان این نخستین بار است که یک پسر جوان شش عضو خانواده‌ی خود را در ارزگان با ضرب گلوله به قتل می‌رساند. اخیراً خشونت‌های خانوادگی در شماری از ولایت‌های کشور در حال افزایش بوده است.

چند روز پیش نیز یک پسر جوان در ولسوالی انجیل ولایت هرات، به دلیل خشونت‌های خانوادگی مادر‌اندرش را به قتل رساند. این پسر جوان پس از به قتل رساندن مادر‌اندرش از محل فرار کرده و هنوز بازداشت نشده است. اما مأموران پولیس ولایت هرات گفته‌اند که تلاش‌ها برای بازداشت این پسر جریان دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *