هاجسون: تصميم داور توهمی ‌بيش نبود

سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس با وجود پيروزي پر‌گول برابر مولداوي به انتقاد از عمل‌کرد داوري پرداخت. تيم ملي فوتبال انگليس در انتخاب‌ جام‌جهاني 2014 برازيل کار راحتي برابر مولداوي داشت و موفق شد با چهار گول به پيروزي برسد تا با 15 امتياز و تفاضل گول بهتر نسبت به مونته‌نگرو در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

در اين ديدار کروز لاک، داور مسابقه به دني ولبک، مهاجم تيم ملي فوتبال انگليس کارت زرد داد تا ديدار حساس سه‌شنبه تيمش برابر اوکراين را از دست دهد. روي هاجسون در نشست خبري بعد از بازي از عمل‌کرد داوري انتقاد کرد و گفت: دادن کارت به ولبک تصميم عجيبي بود. ولبک اصلا شايسته‌ی کارت زرد نبود. داور تصميم عجيبي گرفت و اصلا انتظارش را نداشتم. او افزود: چنين تصميم‌هايي لذت پيروزي را از ما مي‌گيرد. بر اين باورم که همه کساني که اين بازي را ديدند با من هم‌عقيده هستند که ولبک اصلا شايسته گرفتن کارت نبود. او در حالي کارت گرفت که بيرون زمين بود. تصميم داور خيالي و توهمی ‌بود. به هر‌حال بايد با اين تصميم داور کنار آيم. شخصا معتقدم که تصميم داور ظالمانه بود.

تيم ملي فوتبال انگليس در ديدار حساس سه‌شنبه شب برابر اوکراين علاوه بر محروميت ولبک، وين روني را هم به خاطر آسيب‌ديدگي در اختيار ندارد. در اين گروه انگليس با 15 امتياز و تفاضل گول بهتر نسبت به مونته‌نگرو صدرنشين است. اوکراين با 14 و لهستان با 10 امتياز در رده‌هاي سوم و چهارم جاي دارند. مولداوي هم با 5 امتياز در جايگاه پنجم است. سن مارينو تنها تيم بدون امتياز اين گروه است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *