در درگیری میان اعضای شورای ولایتی لغمان، سه تن کشته شدند

اطلاعات روز: در اثر درگیری میان محافظان دو عضو شورای ولایتی لغمان، سه تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند. سخنگوی والی لغمان گفت که این درگیری میان محافظان محمد‌یوسف ملنگزی و اجمل وفا در دفتر این شورا رخ داده است.

سخنگوی والی لغمان می‌گوید که در این درگیری محافظان این نماینده‌ها به سوی هم تیراندازی کردند که در اثر آن سه تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند. او گفت، کشته‌‌شده‌ها شامل برادر و محافظان آقای ملنگزی و یک فرد ملکی اند؛ اما‌ زخمی‌ها همه غیر‌نظامیان می‌باشند.
سخنگوی والی لغمان گفت، که نخست‌ محافظان امنیتی این دو عضو شورای ولایتی با هم مشاجره‌ی لفظی کرده و پس از آن به طرف هم دیگر تیراندازی کردند.

به گفته‌ی سخنگوی این ولایت، تا کنون علت درگیری معلوم نیست؛ اما پولیس و مأموران جنایی بررسی‌های‌شان را در این مورد آغاز کرده‌اند. او افزود، لحظاتی پس از درگیری، مأموران پولیس به محل حادثه رسیدند و در پیوند به این رویداد چندین نفر را دستگیر کردند و فعلا اوضاع در کنترول پولیس است. اما تا کنون این دو عضو شورای ولایتی در مورد این درگیری چیزی نگفته‌اند.

لغمان یکی از ولایت‌های شرقی افغانستان و از جمله‌ی ولایت‌های نا‌آرام است که همواره شاهد خشونت‌هایی بوده است. باشندگان این ولایت می‌گویند که هر‌از‌گاهی درگیری میان اعضای شورای ولایتی، بزرگان محل و افراد مسلح غیر‌مسئول در لغمان رخ می‌دهند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *