تفاهم‌نامه میان گرگ و گوسفند

از آن‌جا که اخیرا منافع گرگان و گوسفندان به نحو بی‌سابقه‌یی مشترک شده، به حدی که اکثر گرگ‌ها بع بع می‌کنند و کثیری از گوسفندان به نظر خود گرگ می‌‌آیند، طرفین تفاهم‌نامه‌‌یی را امضا کرده اند که منافع هر دو جانب را به نحو احسن تضمین می‌نماید.

یک: گرگان و گوسفندان تعهد می‌سپارند که در صورتی‌که گوسفندی گم شود، هر دو طرف صادقانه بکوشند آن گوسفند را از محبس کراچی پیدا نموده و به فامیل محترم اش تسلیم نمایند.

دو: در صورتی که گوسفندی بخواهد واسکت بپوشد، هر دو طرف از این حق دموکراتیک گوسفند مذکور حمایت خواهند کرد، به شرطی که این گوسفند به آغوش برادران مسئول شورای صلح حلول نموده و باز جوید روزگار وصل خویش.

سه: گرگان تعهد می‌سپارند که آن قدر هم گوسفند نخورند که بیخی چیز شود.

چهار: گوسفندان قبول می‌کنند که وقتی پای احترام به گرگان در میان باشد، هیچ گوسفندی از گوسفندان دیگر برتر و هیچ گوسفندی از گوسفندان دیگر کم‌تر نیست.

پنج: در صورتی‌که میان گرگان و گوسفندان سوء‌تفاهمی پیش بیاید، از آن‌جا که گوسفندان نمی‌توانند گرگ‌ها را بخورند، برادران گرگ مکلف اند که گوسفندان را تناول نموده و آنان را از شک و تردید بیرون بیاورند.

شش: آن‌عده از گوسفندان که تعلق خاطر شان به گرگستان بیشتر است اما از قضای روزگار در گوسفندآباد می‌بعبعند، تعهد می‌سپارند که در زیر هیچ شرایطی از دفاع از منافع گرگان در گوسفند آباد تن نزنند.

بقیه‌‌ی این مواد تفاهم نامه هنوز کل نشده. منتظر باشید.