شهر پلخمری، مرکز ولایت بغلان

شهر پلخمری برای سه هفته قرنطین می‌شود

اطلاعات روز: پس از ثبت دو رویداد مثبت ویروس کرونا در ولایت بغلان، کمیته ولایتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این ولایت فیصله کرده است که شهر پلخمری برای سه هفته قرنطین شود.

دفتر مطبوعاتی والی بغلان امروز (جمعه، 15 حمل) در اعلامیه‌ای گفته است که شهر پلخمری از تاریخ شانزدهم حمل برای سه هفته قرنطین و ادارات دولتی و نهادهای خصوصی نیز تعطیل می‌شود.

فرماندهی پولیس، صحت عامه، ریاست امنیت ملی و دیگر ارگان‌های کشفی و امنیتی، مستوفیت، سره میاشت، اداره حوادث، دادگاه‌ها، دادستانی، بانک‌ها، شهرداری، امور مهاجرین، تلویزیون ملی، ریاست مخابرات، ترانسپورت از اداره‌هایی اند که استثنا قرار داده شده و تعطیل نمی‌شوند.

عبدالقدیم نیازی، معاون و سرپرست ولایت بغلان در جلسه‌ی کمیته جلوگیری از ویروس کرونا، هفته‌ی پیش‌رو را یک هفته‌ی «پرچالش» در راستای مبارزه با کرونا عنوان کرده است.

آقای نیازی همچنان گفته است که در جریان سه هفته‌ی قرنطین شهر پلخمری، تنها دکان‌ها خوراکه فروشی و ادویه‌جات می‌توانند به فعالیت‌شان ادامه دهند.

سرپرست ولایت بغلان به مسئولان مکان‌های تجمعاتی هشدار داده است که فعالیت‌های‌شان را متوقف کنند، در غیر آن به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *