«شش زندانی در زندان مرکزی ولایت ننگرهار به کرونا مبتلا شد‌ه‌اند»

اطلاعات روز: شاه‌محمود میاخیل، والی ننگرهار تأیید کرده است که شش زندانی در زندانی مرکزی این ولایت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در اعلامیه‌ی دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار که امروز (یک‌شنبه، ۲۱ ثور) منتشر شده، به نقل از آقای میاخیل آمده است که از جمع هفت مورد مشکوک به کرونا در زندان این ولایت، نتیجه‌ی شش مورد آن مثبت تشخیص شده است.

والی ننگرهار همچنان به ریاست صحت، محبس و دیگر مسئولان ذی‌ربط در این ولایت هدایت داده است که برای حفاظت از زندانیان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در زندان‌ها تدابیر جدی روی‌دست گیرند.

آقای میاخیل همچنان گفته است که برای افراد مبتلا به کرونا در زندان مرکزی ننگرهار یک مرکز تجریدگاه ویژه در نظر گرفته شده است. به گفته‌ی او، وضعیت افراد مبتلا به کرونا در زندان نیز خوب است.

همچنان به گفته‌ی والی ننگرهار، ۱۲ زندانی دیگر نیز مشکوک به کرونا هستند که در یک مکان جداگانه تحت مراقبت قرار گرفته‌اند. نمونه‌های این افراد تا کنون تست نشده است.

در بیست‌وچهار ساعت گذشته، هشت مورد مثبت ویروس کرونا در ننگرهار به ثبت رسیده است. با ثبت این موردهای تازه، شمار افراد مبتلا به کرونا در این ولایت به 158 نفر رسیده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *