توزیع مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند

یک نهاد خیریه برای ۶۰ هزار خانواده در شش ولایت مواد خوراکی توزیع کرد

مسئولان یک نهاد خیریه می‌گویند که به‌منظور جلوگیری از گسترش فقر و گرسنگی، برای حدود ۶۰ هزار خانواده‌ی نیازمند و بی‌بضاعت در شش ولایت مواد خوراکی توزیع کرده‌اند.

غوث‌الدین یوسف‌زی، از مسئولان بنیاد خیریه «حبیب‌یار» می‌گوید که این مواد غذایی شامل آرد، برنج و روغن می‌شود که به ارزش بیش از چهار میلیون دالر برای خانواده‌های نیازمند در ولایت‌های هرات، بادغیس، فراه، نیمروز و قندهار توزیع شده و در ولایت غور نیز جریان دارد.

باشندگان غور از دریافت مواد خوراکی از بنیاد خیریه «حبیب‌یار» استقبال می‌کنند و می‌گویند که این کمک‌های غذایی می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات‌شان را در کوتاه‌مدت برطرف کند.

آنان با نگرانی از وضعیت فقر و گرسنگی مردم، از جامعه جهانی و نهادهای مددرسان می‌خواهند که برای مردم افغانستان توجه جدی کنند.

علمای دین هم از توزیع کمک‌های خوراکی این بنیاد خیریه برای نیازمندان استقبال می‌کنند و از دیگر نهادهای مددرسان و تاجران نیز می‌خواهند که دست فقرا را بگیرند.

روند توزیع مواد خوراکی این بنیاد خیریه در شهر فیروزکوه، مرکز ولایت غور آغاز شده و در ولسوالی‌های شهرک، دولینه و تولک این ولایت نیز برای سه‌هزار و ۱۶۰ خانواده‌ی نیازمند و بی‌بضاعت مواد خوراکی توزیع می‌شود.