سفارت پاکستان درخواست ویزای مریضان عاجل را می‌پذیرد

اطلاعات روز: سفارت پاکستان در کابل اعلام کرده است که به رغم بسته‌شدن بخش قنسولی این سفارت، درخواست ویزای بیماران عاجل را می‌پذیرد.

در اعلامیه‌ی این سفارت که امروز (چهارشنبه، 15 عقرب) منتشر شده، آمده است: «سفارت پاکستان مقیم کابل، در هنگام بسته شدن خدمات کنسولی، درخواست ویزای فوریت‌های پزشکی/ بیماران را انجام خواهد داد.»

بخش قنسولی سفارت پاکستان در کابل از دو روز پیش (دوشنبه، ۱۳ عقرب) برای مدت نامعلوم بسته شد. سفارت پاکستان در کابل در اعلامیه‌ای گفته بود که به «دلایل امنیتی» شعبه قنسولی این سفارت تا اطلاع بعدی بسته خواهد بود.

وزارت خارجه‌ی پاکستان نیز در اعلامیه‌ای درباره‌ی امنیت دیپلمات‌هایش در کابل و سایر نمایندگی‌های پاکستان در این کشور ابراز نگرانی کرده بود.

در پاسخ به این نگرانی‌های، وزارت خارجه افغانستان وعده داده بود که ادعای نگرانی‌های امنیتی از جانب پاکستان که منجر به بسته‌شدن بخش قنسولی سفارت آن کشور در کابل شده است، را به گونه جدی بررسی می‌کند.

دیدگاه‌های شما
  1. سلام، اسم من آصف سکندری است .من بسیار مریض شدید هستم چون سگته مغزی کردیم ودر افغانستان هم پیش داکتر رفته بودم ولی نتجه نداد و وضیعت فعلا من وخیم است و من می‌خواهم ویزه مریضی پاکستان درخواست کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *