فردی در بغلان سه عضو خانواده‌ی خُسرش را به قتل رساند

اطلاعات روز: منابع محلی در ولایت بغلان تأیید می‌کنند که فردی در شهر پلخمری، مرکز این ولایت سه عضو خانواده‌ی خسرش را به قتل رسانده است.

عبدالقدیم نیازی، معاو والی بغلان به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد حوالی ساعت 2:00 بامداد امروز (سه‌شنبه، 8 دلو) در ساحه‌ی «دیوار معدن»‌ در ناحیه‌ی چهارم شهر پلخمری رخ داده است.

در همین حال محمدانور وردگ، سرطبیب شفاخانه‌ی ولایتی بغلان گفت که افراد کشته‌شده شامل دو مرد و یک زن می‌باشند. او تأکید کرد که جنازه‌ی این افراد هم‌اکنون به شفاخانه‌ی ولایتی بغلان منتقل شده است.

او افزود که سه عضو دیگر این خانواده که شامل دو کودک دختر و یک کودک پسر می‌شوند، در این رویداد زخمی شده‌اند.

سرطبیب شفاخانه‌ی ولایتی بغلان تأکید کرد که فرد مهاجم در این رویداد با استفاده از سلاح سرد «چاقو» این افراد را کشته و یا زخمی کرده است.

آقای وردگ به نقل از گفته‌های اقارب این خانواده گفت که افراد کشته‌شده مادر، پدر و برادر زن فرد مهاجم می‌باشند.

در همین حال سرپرست ولایت بغلان گفت که فرد مهاجم از ساحه فرار کرده و پولیس تلاش‌هایش را برای بازداشت او آغاز کرده است. سخن‌گوی پولیس بغلان اما می‌گوید که فرد متهم از سوی پولیس بازداشت شده است.

آقای نیازی همچنان انگیزه‌ی این رویداد را خصومت‌های شخصی عنوان کرده، گفت که بررسی‌های بیشتر در مورد این رویداد آغاز شده است.

ولایت بغلان در شمال‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن می‌باشد که در این اواخر شکایت‌ها از افزایش رویدادهای جنایی در این ولایت، به‌ویژه شهر پلخمری افزایش یافته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *