روند توزیع نان خشک به افراد نیازمند در کابل آغاز شد

اطلاعات روز: روند توزیع نان خشک برای خانواده‌های نیازمند در کابل، آغاز شد. هدف از توزیع نان خشک، رسیدگی به نیازمندان و افراد متضرر از حالت اضطرار گفته شده است.

محمدداوود سلطان‌زوی، شهردار کابل امروز (چهارشنبه، 10 ثور) هنگام آغاز این روند گفته است که در این روند برای 250 هزار خانواده در کابل نان خشک توزیع می‌شود.

آقای سلطان‌زوی همچنان گفته است که «به منظور نظارت از روند توزیع نان خشک برای مستحقین در نواحی سطح شهر، گروپ‌های نظارتی را متشکل از شوراهای علما، وکلا، زنان، متنفذین محل و رضاکاران جامعه‌ی مدنی، ایجاد کرده است».

شهرداری کابل در اعلامیه‌ای گفته است نانوایی‌هایی که ظرفیت توزیع نان برای افراد نیازمند را دارد، با درنظرداشت توصیه‌های صحی مکلف شده‌اند که نان باکیفیت و کمیت تعیین‌شده را برای مستحقین توزیع کنند.

شهرداری کابل همچنان گفته است که نان خشک به افراد نیازمند مطابق به کارت شناسایی، توزیع می‌شود. براساس معلومات شهرداری کابل، افراد مستحق قبلا کارت شناسایی را از سوی کمیته‌های محلی به‌دست آورده‌اند.

روند توزیع نان خشک در کابل در حالی آغاز شده است که محمداشرف غنی بامداد امروز در یک پیام تصویری گفته بود که برای افراد نیازمند در کابل و ولایات از طریق نانوایی‌ها، نان خشک توزیع می‌کنند.

آقای غنی همچنان گفته بود که این روند نخست در کابل و تا پایان هفته‌ی جاری در شهرهای مزارشریف، قندهار، قندوز و جلال‌آباد و به دنبال آن به‌زودی در تمام ولایات آغاز می‌شود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *