مرکز تماس برای ثبت شکایات مستحقین برنامه‌ی توزیع نان خشک ایجاد شد

اطلاعات روز: اداره‌ی ملی احصاییه و معلومات یک مرکز تماس «Call Center» را جهت رسیدگی به شکایات مستحقین برنامه‌ی توزیع نان خشک ایجاد کرده است. این مرکز همه‌روزه از ساعت هفت صبح تا پنج‌ونیم بعد از ظهر فعال است.

در اعلامیه‌ی این اداره که امروز (چهارشنبه، ۱۷ ثور) منتشر شده، آمده است که شهروندان از سراسر کشور می‌توانند به شماره‌ی رایگان ۴۵۰ تماس گرفته و شکایات‌شان در پیوند به برنامه‌ی توزیع نان خشک را درج کنند.

به نقل از اعلامیه، این مرکز به تمامی شکایات مستحقین و نیازمندان که هنگام دریافت نان و دیگر کمک‌ها از نانوایی‌های کشور با مشکل مواجه می‌شوند، رسیدگی می‌کند.

اداره‌ی ملی احصاییه و معلومات افزوده است که دارندگان سیم‌کارت‌های شبکه‌های مخابراتی روشن، افغان‌بیسیم و سلام می‌توانند به‌گونه‌ی رایگان به این مرکز تماس بگیرند. براساس معلومات این اداره، تماس از طریق شبکه‌های مخابراتی ام‌تی‌ان و اتصالات نیز به‌زودی رایگان می‌شود.

روند توزیع نان خشک براساس فرمان محمداشرف غنی در دهم ثور نخست در کابل آغاز شد. شهرداری کابل گفته است که در این روند برای حدود ۲۵۰ هزار خانواده‌ی نیازمند، روزانه به تعداد اعضای خانواده، نان خشک توزیع می‌کند.

این روند پس از کابل، در شهرهای مزارشریف، قندوز، هرات، قندهار و جلال‌آباد نیز آغاز شده است. در پنج شهر یادشده قرار است روزانه برای بیش از ۱۳۵ هزار خانواده‌ی نیازمند، نان خشک توزیع شود. روند توزیع نان خشک در ولایات باقی‌مانده نیز قرار است در آینده‌ی نزدیک آغاز شود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *